آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرام جان

دریا

1390/5/17 10:08
نویسنده : مریم
149 بازدید
اشتراک گذاری

دیا...niniweblog.com

دریا وبه قول آرمین دیا واقعا زیباست دیشب وقتی من وبابایی وارمین کنار ساخل بودیم وتوی ماسه های دریا میدویدیم از حدا خواستم که هیچ وقت مارو از هم جدا نکنه

ارمین داد میزد من دیا دوس دام  ومیخندید هول کرده بودی مامانی ونمی دونست باید چه کار کنه خدایا نمیدونی چقد خندیدیم

حالا وقت رفتن رسیده مگه ارمین می اد از خنده پکیده بودم داد میزد

من دیا دوس دام...حالا من مونده بودم چه کار کنم

اخه ...یک کم دیگه موندیم وبعد راه افتادیم

خداییش خیلی خوش گذشت کلی خندییم

به قول دایی سعید مگه می شه ادم نفسی مثل آرمین داشته باشه وباز نخنده

میدونی باور وخنده من از چی بود از اینکه ارمین عید سال که دریا را میدید دبدو که در رفتی ومن غصه می خوردم چرا آرمین دریا دوست نداره ولی دیشب یک تجربه تازه به دست اوردم که ما

چقد الکی غصه می خوریم....niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد