آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرام جان

عکاسخانه

1390/10/12 8:46
نویسنده : مریم
197 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتها فکر میکنم که چقد زود داری بزرگ میشی ومن هم دارم ...niniweblog.com

ای بابا زمان چقد زود می گذره گاهی اوقات دلم میگیره وبا خودم میگم چقد زود دیر میشه

بگذریم

هفته پیش با هم رفته بودیم عکاسخانه وبه قول امروزی ها آتلیه رفته بودم عکس جدید برای گذرنامه بگیرم  دوست داشتم از تو هم عکس بگیرم ولی دفعات قبل که با هم رفته بودیم گریه میکردی ونمی نشستی حتی دو روز ÷یش برای عکس دفترچه بیمه یابایی مجبور شد خودش ازت عس بگیره وبا کمک مهندس یک عکس توپ پرسنلی تهیه کردن خیل جالب شده بود خلاصه من که عکسم را گرفتم یک هو نگاهم که به نگاهت افتاد گفتم ببخشید یک عکس هم از پسرم میگیرید عکاس هم گفت بله با کمل میل  اونوقت من تورو گذاشتم روی صندلی وعکاس هم بهت گفت کوچولو دستات رو بذار روی پاهات وتو هم گذاشتی  ودهانت رو ببند واونوقت لبت راروی هم گذاشت بعدش بهت گفت به من نگاه کن اونوقت گفت

آماده

گرفتم

عالی شد

این کلام آخرش را با کلی ذوق گفت

فردا عکست رو گرفتم خیلی ماه شده بود الیته عزیزم تو خودت ماهی که عکست هم ماه شده خیلی دوست دارم فدات بشم با تمام وجودم آخه تو ماه ناز مامان  وباباییniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد