آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرام جان

چقد زود داره دیر می شه

1390/11/18 10:47
نویسنده : مریم
180 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام مامانی

گاهی اوقات فکر می کنم چقد زود داره دیر می شه وچقد زود خاطره  میشیم وچقد زود همه چیز را فراموش می کنیم

انچه من را به این فکر برد حرف زدن تو بود که هر روز بهتر از دیروزش می سه دیروز متوجه شدم دیگه به کوچولو نمی گی کوکولو به بابایی گفتم بابایی هم گفت راس میگی ها وبعدش به من گفت کاش یک گوشه ای کلماتی را که برای بار اول میگه بنویسیم که بعد که بزرگتر می شه بهش بگیم برای همین من هم دست به کار شدم ویک لیست کوچولو نوشتم تا بقیه اش برای بعد...

کوکولو                     niniweblog.com                                                     کوچولو

بلغ                                                                niniweblog.com               بغل

قالمه                                 niniweblog.com                                           قابلمه

چاقش                                              niniweblog.com                             قاشق

سوخیدم               niniweblog.com                                                        سوختم

ارم                                                       niniweblog.com                       قهرم

بات ار می شم ها 

الهی من قربون قهر شدنت بشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
18 بهمن 90 11:12
سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری مایل به تبادل لینک با وبلاگتم اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ همسر طب ♥لینک کن www.hamsarteb.persianblog.ir بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم موفق باشی
مامانی درسا
13 فروردین 91 2:46
عزیزم تولدت همراه با تولد بهار مبارک همیشه خوش باشی
سودابه
13 فروردین 91 20:47
ارمین کوجلو الهی زنده باشی زیر سایه مریم وباباجون همیشه پاینده باشی تولدت مبارک تولدت مبارک
سودابه
13 فروردین 91 20:54
ارمین کوچواو الهی زنده باشی
زیر سایه مامان وبابا همیشه پاینده باشی
تولدت مبارک تولدت مبارک
به وب ما سر بزنید خوشحال می شیم





با سلام وسپاس از تبریک شما حتما به وبتان سر می زنم
مامان آرمین


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد