آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آرام جان

تلام

1390/3/21 12:54
نویسنده : مریم
144 بازدید
اشتراک گذاری

تلام(سلام) همیشه آغازراه است ....

niniweblog.com

من امروز بعداز ١٠روز فرصت پیدا کردم دوباره به وبلاگ عزیز دلم سر بزنم پس مامان جون دوباره سلام و به قول خودت تلام مامان... 

ما تو ١٠روز گذشته خیلی سرمون شلوغ بود، مهمان داشتیم، مراسم سالگرد آقا جون بود چقد یکسال زود گذشت ...

niniweblog.com

راستی برای عزیز جون وبه قول آرمین مامان جون جون مهمونی روز مادر گرفتم  همه خواهر وبرادر ها بودن خیلی خوش گذشت

 

niniweblog.com

بعدش هم رفتیم شیراز تا چند روزی با مامان جون جون باشیم

الهی دورت بگردم که از بدو تولدت مهربون بودی یادم وقتی ٥ روزه بودی وزردی گرفته بودی ومن گریه میکردم نگاهت رو به من خیره میکردی ومن با اون نگاهت  آروم می شدم ...

niniweblog.com

دیروز مامان جون جون گفت مامان میدونی آرمین خیلی بچه با عاطفه ای است گفتم چرا گفت داشتم برای آقا جون گریه میگردم ،آرمین اومده سرش رو گذاشته رو شونم بوسم کرده وهی میگفته

مامان جو جو(جون جون)گیه نکن (گریه نکن) دوس دارم (دوست دارم )

niniweblog.com

چی بگم من کشته مرده همین کاراتم ...دوست دارم فشارت بدم وقتی شیرین کاریهایت را میبینم

niniweblog.com

امروز هم که یک کم دلش درد میکرد وبردمش پیش آقای دکتر اول رفته جلو ودستش رو می بره جلو ومیگه تلام(سلام) قربون تلام کردنت برم...

برای همین میگم سلام آغاز را است ...

این هم یک شعر از حافظ که با سلام آغاز می شود

niniweblog.com

 شب وصل است و طی شد نامه هجر                سلام فیه حتی مطلع الفجر

دلا در عاشقی ثابت قدم باش                          که در این ره نباشد کار بی اجر

من از رندی نخواهم کرد توبه                           و لو آذیتنی بالهجر و الحجر

 برآی ای صبح روشن دل خدا را                       که بس تاریک می​بینم شب هجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدار                            فغان از این تطاول آه از این زجر

وفا خواهی جفاکش باش حافظ                    فان الربح و الخسران فی التجر

 

این نی نی ها رو دارن با چشماشون به ما سلام میکنن

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد