آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آرام جان

آرزو های بزرگ ...

1390/3/3 12:32
نویسنده : مریم
123 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتها فکر میکنم چرا ما همه چیز را فرامو ش میکنیم وفکر می کنیم که مسایل بزرگ کوچیکن ومسایل کوچک بزرگ راجع به آرزوهامون هم همینطوره ...

برای همینه که خوشبختی نزدیکمون ولی نمی بینیمش...

دیشب وقتی باآرمین کوچولو شعر می خوندیم ومیخندیدیم این رو حس کردم واقعا لحظه شادی ،وقتی شعر دوران بچگیت  رو با بچه خودت بخونی

ی توپ دارم      گل گلیهniniweblog.com

سرخ وسفید و       آبیهniniweblog.com

مزنم زمین             هبا niniweblog.com

من این توپو          نداniniweblog.com

مشقامو خوب       نبشniniweblog.com

بابا به من              ایدی niniweblog.com

ی توپ                 گل گلی niniweblog.com

واقعان کیف کردم وکلی خندیم ...

آرمین کوچولو دیر شروع کرد به حرف زدن ولی وقتی شروع کرد  درس حسابی شروع کرد.

آرمین جان، مامان جان، تو یکی ازبزرگترین خوشبختی های من هستی...

niniweblog.com

                  قلبقلبقلبدوسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم ....قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد