آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرام جان

تابستان

1391/4/3 9:47
نویسنده : مریم
228 بازدید
اشتراک گذاری

تابستان ٩١ هم از راه رسید ونفس مامان اولین کلاس زندگی خود را دقیقا در اولین روز تابستان با یک کلاس ورزشی شروع کرد .کلاس ژیمناستیک .

صبح روز پنجشنبه با هم رفتیم فروشگاه ورزشی ولباس مخصوص کلاس ورزشی ژیمناستیک را برات خریدم .

دو رنگ لباس بود توسی وسفید  صدات کردم وگفتم مامنی چه رنگی می خوای ؟گفتی :سفید ؟قربون انتخاب قشنگت برم من .

با هم برگشتیم خونه لباست رو امتحان کردی کلی ذوق لباست رو داشتی ...

بهت گفتم :مامانی لباست رو در بیار تا برای عصر کثیف نشه ، تو هم لباست رو عوض کردی ...

عصر حوالی ساعت ٤:٣٠اومدم بیدارت کردم که برای کلاس بیدار شی گفتی :خوابم می اد وبلند نشدی ..

ساعت ٥:٣٠ بلند شدی گفتم: آرمین بریم کلاس ؟گفتی :نه .گفتم : پس لباست رو بده ببرم پس بدم یک مکثی کردی وگفتی :خوب بریم کلاس .

حاضر شدی وبا هم رفتیم کلاس . دلشوره داشتم نکنه نخوای بری وتوی کلاس ناراحتی کنی .ولی خوشبختانه خیلی راحت رفتی تو کلاس وبهونه نگرفتی به مربی گفتم آرمین اولین جلسه کلاسش است مربی دستت رو گرفت وبردت توی کلاس من هم بهت گفتم :می رم برات قمقمه بگیرم . بعدش هم از سالن ورزش یک راست رفتم برات قمقمه گرفتم وبرگشتم دادم به مسول سالن ومنتظر موندم تا کلاست تنوم بشه .البته توی این فاصله رفتم اسمت رو توی کلاس زبان نوشتم قرار شده برای مرداد ماه بهمون خبر بدن شاید اسمت رو بنویسن آخه کلاس زبان برای ٤ سال به بالاست .

ساعت نزدیک هفت بود که اومدم دنبالت .باورم نمی شد خیلی راحت داشتی ورزش می کردی .وقتی صدات زدم رفتی با مربیت خداحافظی کردی وگفتی "خاله خداحافظ"

گفتم :کلاس چطور بود گفتی خوب بود ...کلی ذوق کردم

امروز جمعه است وتو از ساعت ٥ عصر یک ریز داری میگی مامان بریم کلاس ومن هی بهت میگم باید تا ٢روز دیگه صبر کنیم

به قول معروف حالا بیا ودرسش کن...

children holding hands playing game red rover animated gif

توپ سفیدم             قشنگی و نازی

حالا من می خوام     برم به بازی

بازی چه خوبه        با بچه های خوب

بازی میکنیم           با یه دونه توپ

چون پرت می کنم    توپ سفیدم را

از جا می پره          می ره به هوا

قل قل می خوره       توزمین ورزش

یک و دو و سه و    چهاروپنج وشش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد