آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرام جان

ورزش

1391/8/22 7:29
نویسنده : مریم
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی دیروز با هم رفتیم کجا ؟

شکلکهای جالب آروین

با هم رفتیم کلاس ژیمناستیک اسمت رو بنویسیم  آخه از یک طرف داره تابسون داره شروع می شه واز یک طرف برای پر کردن وقتت و از یک طرف خودت یک ریز داری میگ یمنو ببر کلاس ...

شکلکهای جالب آروین

رفتیم اسم نوشتیم ...البته قابل توجه که توی کلاس به من چسبیده بودی ویک لحظه هم از من جدا نمی شدی

حالا از پنجشنبه کلاس شروع میشه ومن گزارش وسریال کلاس رفتن تو راحتما ثبت می کنم ...

امیدوارم کلاس مفید باشه هر چند من به به ورزش اعتقاد زیادی دارم ومثل اینک به جسم ادم روح می ده...

شکلکهای جالب آروین

این هم یک شعر قشنگ که داریم با ارمین جونم حفظش میکنم

تو حوض خونه ما


تو حوض خونه ما

ماهيهاي رنگارنگ
بالا و پايين مي رن

با پولکاي قشنگ
کلاغه تا مي بينه

کنار حوض مي شينه شکلکهای جالب و متنوع آروین
مي خواد ماهي یگيره
ماهيا تا مي بينن

.به زير آبها ميرن
کلاغ شيطون مي شه زار و پريشون
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد