آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرام جان

روزها ...

1391/3/28 10:01
نویسنده : مریم
200 بازدید
اشتراک گذاری

روزها می ایند ومیروند وما گاهی در بی خبری می مانیم روز پنجشنبه گذشته با خاله صدیقه بعد از اینکه رفتیم سر خاک آقا جون رفتیم پارک بادی تو رفتی توی پارک ومن وخاله صدیقه نشسته بودیم وصحبت می کردیم که یکهو  یک پسر که لواشک دستش بودرو دیدم وتوجهم بهش جلب شد ناگهان صداش زدم آقا پسر ، با نگرانی برگشت وگفت منو میگید گفتم بله ،بیا پسر اومد گفتم لواشکهات چند میدی ؟گفت ٤تا ١٠٠٠تومن ،خاله اروم بهم زد گفت نمی خواد بگیری منم گفتم بعدن بهت میگم جریان چیه.در این بین خاله هم گفت من هم می خرم پسر هم برگشت وگفت ٥تا ١٠٠٠ تومن وقتی پسر رفت رو کردم به خاله وگفتم من یک جورای با این پسر دوست هستم .خاله گفت :چه جوری ؟گفتم: من که میرفتم پیست دوچرخه یک دفعه این پسره رو دیدم  که به صاحب پیست میگفت من فقط نصف پول کرایه دوچرخه را دارم اقای صاحب پیست هم رو کرد وبهش گفت: پس بایست کنار تا همه دوچرخشون رو بردارن بعد تو بیا دوچرخه بردار.از قضا دوچرخه ای که من برداشته بودم به ظاهر دوچرخه ای بود که پسر هر روز سوارش می شد توی پیست بودیم که پسر هی می اومد ومی گفت خانم دوچرخه ای که سوارشی مال منه ودر نهایت من از کلافگی دوچرخمو با هاش عوض کردم مامانی نمی دونی چقد ذوق زده شد وچقد خوشحالی میکرد وهر سری که از کنار من رد می شد کلی از من تشکر می کرد ...انگار دنیا رو داشت ودر نگاهش هیچ گلایه ای از زندگی نداشت ودر نگاهش روح سپاس موج میزد ...اینقدر خوشحال بود که خوشحالیش رو به من انتقال داده بود ...

راستی چرا ما دنیایی پول خرج میکنیم وبیشترش رو دور می ریزیم ولی وقتی به این بچه ها می رسیم یادمون می افته که باید جامعه را اصلاح کنیم ؟؟؟!!!...

مامانی ازت می خوام همیشه سپاسگزار پروردگارت باشی وبه خاطر داشته هایت همیشه شاد باشی وهمیشه گلایه نداشته هایت رادر خود بکشی ...

مامانی ازت می خوام مهربون باشی وهمیشه به همه کمک کنی حتی اگر کسی به تو کمک نکرد ...

امیدوارم همیشه شاد باشی وشاد زندگی کنی وسپاسگزار  باشی....

niniweblog.com 

بچه‏ها! من قاصدکها را دوست دارم،اما...

کودکان را بيشتر دوست دارم

عاشق دل‏های بی‏پیرایه و پاک شمایم

با نگاهتان آشنایم

مهربانی‏هایتان را دوست دارم

قصه زیبایتان را دوست دارم

شادی فردایتان را دوست دارم

بچه‏ها! دل‏هایتان شاد

روحتان از غصه آزاد

شهرتان آباد آباد

غنچه لب‏هایتان پیوسته خندان

قلبتان آیینه بندان

جوی ایمان در نگاه گرمتان پیوسته جاری

فصل دل‏هاتان بهاری

آفتاب شهرتان پیوسته تابان

گفتنی‏هاتان فراوان

زندگی در کامتان باد

دست حق همراهتان باد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد