آرمینآرمین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرام جان

بابا جون تولدت مبارک ...

1391/2/26 13:58
نویسنده : مریم
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلا آرام جان

دیروز تولد بابایی بود شاید باورت نشه کلی خوش گذشت شاید باورت نشه که توی یک تولد ٣نفره چقد خندیدیم ؟که نمی تونم بیان کنم وشاید باورت نشه علت اصلی خوش گذشتن به ما تو بودی ؟

تعریف کنم ؟!!

تعریف می کنم .دیروز بهت گفتم :آرمین جان امروز تولد بابایی می خوایم بریم براش کیک تولد بگیریم تو اولش گفتی برای من هم بگیریم من گفتم مامانی تولد بابایی ... و گفتی باشه و... من بهت گفتم آرمین فقط حواست باشه به بابای نگی ها تو هم گفتی باشه .بابایی خونه نبود وقتی داشتیم می رفتیم یکهو بابایی اومد وتو با کلی ذوق گفتی بابیی داریم میریم برات کیک تولد بگیریم من که غافلگیر شده بودم ناگهان گفتم آرمین مامانی بابایی خندید گفت نمی خواد برای من کیک یگیرین ما باهم گفتیم نه می خوایم بگیریم

با هم رفتیم کیک را انتخاب کردیم به سلیقه تو یک کیک کوچک که یک ماشین روش بود که در جاده در حال حرکت بود در طبیعت سبز سعی میکنم در چند روز آینده عکس کیک را بگذارم در همین صفحه

بعد از سفارش کیک رفتیم پارک محله نزدیک خونه کمی بازی کردیم وبعدش رفتیم کیک را گرفتیم ورفتیم خونه وهمه چی را برای امدن بابایی آماده کردیم یک لحظه تو جلوی کیک بودی که من گفتم یک فیلم ازت بگیرم گفتم آرمین امروز تولد کیه گفتی تولد خودم گفتم نه گفتی بابایی گفتم بگو بابایی تولدت مبارک گفتی ودر حالی که داشتی میگفتی شروع کردی به خوردن من یک هو جیغ زدم آرمین بابایی هنوز نیومده وتو در کمال آرامش شروع کردی به خوردن وهی خوردی وهی من خندیدم از خنده روده بر شده بودم بابایی امد وگفت ای بابا این کیک را ترکش زده اند وزدیم زیر خنده وتو در حالی که دستات زیر چونه ات بود هیچ نگفتی ...دیشب به ما خیلی خوش گذشتن چون خدا به ما نفسی مثل تو داده است ....

بابا جون دوست دارم

niniweblog.com

بابا جون تولدت مبارک

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرام جان می باشد